חג הודייה שמח: קיובן מציע שינוי בליגה; לדוק ישנה הצעה עדיפה! / מנחם לס

 

Cuban

חג הודייה שמח: מרק קיובן נגד הדוק: מי יותר חכם?

מרק קעובן הציע ל-NBA הצעה לחלק את המזרח והמערב בצורה שונה על מנת ליישר את הפרשי הרמות בין שני הקונפרנסים.

לפי הצעתו, דאלאס, סן אנטוניו, וניו אורלינס יעברו לקונפרנס המזרח בעוד ששיקגו, אינדיאנה, דטרויט, ומילווקי, יעברו מערבה.

"זו לא הפעם הראשונה שאנחנו שומעים על REALIGNMENT", הוא אמר. "אין בזה כל מג'יק. כל אינטרן בן 20 יכול לשנות את לוח המשחקים ביום עבודה, וכולם ייצאו מרוויחים".

קבוצתו של קיובן היתה מקום 8 במערב בעונה שעברה, אבל לו שיחחקה במזרח היתה מסיימת במקום שלישי. הוא מודה שיש לו מוטיבציה 'אישית' בנידון, אבל הוא מאמין שהליגה תרוויח מהצעתו.

הוא טוען גם שמבחינה גיאוגרפית אין כמעט כל הבדל  גיאוגרפי בחלופה שהוא מציע.

אז ככה. יש לי כמה הערות למרק קיובן היהודי, כי קיובן יכול לעבוד על הגויים, אבל הוא לא יכול לעבוד עלינו, הישראלים/יהודים מהופס.

אלף, מה יקרה בעוד 4-5 שנים כשפילדלפיה, וושינגטון, טורונטו, אורלנדו יתחזקו ביותר, וקבוצות כמו מיאמי – שיש לה את פט ריילי – והניקס – שיש לה את פיל ג'קסון – תהפוכנה לקבוצות החזקות ביותר ב-NBA? יעשו ALIGNMENT חדש? "חוזק קבוצות" לא לעולם עומד. הגאות והשפל מתחלפים כל איזה 10-15 שנים. תראו מה קרה ללייקרס. הבאה בתור תהיה הספארס. אין במערב שום דבר מיוחד הגורם לו להיות "טוב יותר". להיפך. ערי המזרח כבוסטון, ניו-יורק, ופילדלפיה היו 'ערי כדורסל' כשבמערב עוד היו אינדיאנים.

המזרח הוא ה-HUB של הכדורסל. כל המכללות החזקות ביותר נמצאות במזרח; ה-HEADQUARTERS של ה-NBA נמצא במזרח (ניו יורק), ה-ESPN, CNN, NBC, CBS, ABC נמצאים במזרח. גרטלנד נמצאת בהמזרח (בוסטון). אז ישנן כמה שנים שחונות, אז מה? בכל זאת המזרח זכה בשתיים מתוך שלוש האלופיות האחרונות, ועד סיום העונה אני חותם לכם שקליבלנד תהיה המועמדת לאליפות. וושינגטון, טורונטו, מילווקי – כולן בעלייה מטאורית. לאינדיאנה חסר רק פול ג'ורג' מלהיות קבוצה מפחידה, ומיאמי עם דוויין ווייד היא עדיין קבוצה חזקה מאד.

קיובן הבנזונה יודע זאת. כמובן שהוא רוצה להיות במזרח. מי רוצה להיות בקונפרנס שם ישנן קבוצות במדינות מורמוניות מפגרות (ראה נשואין של בני זוג ממין אחד; שימוש במרואנה לצרכים רפואיים, ביגמיסטיות המותרת הלכה למעשה), בערים שם הרודיאו הוא הספורט מס' 1 (אוקלהומה סיטי), או בערים המכוסות היום בשלג וקרח בגובה 4 מטרים (מינסוטה). קיובן רוצה לשחק בניו יורק, בוסטון, וושינגטון, ופילדלפיה, 'ערי הכדורסל' המובילות בארה"ב, וערי התרבות, האקדמיה, המדיה, הפרסומת, והכסף של ארה"ב, וכמובן העיר בה נמצא הקונגרס והבית הלבן.

אני הייתי מציע הצעה הרבה יותר מעשית שהיתה מוסיפה המון מתח ותחרותיות לליגה, כשהיא שומרת על אינטגריטי גיאוגרפי.

הצעתי לחלק את הליגה לארבעה קונפרנסים: החוף המזרחי (7),  מידווסט (8), דיקסי-ליין(8), ומערב (7).

בחוף המזרחי תשחקנה ערים הנמצאות לא יותר משעה נסיעה מהחוף (אורלנדו וושינגטון), כששש מהן נמצאות על החוף עצמו: בוסטון, נטס, ניקס, פילדלפיה, מיאמי, וושינגטון, אורלנדו.

במידווסט תשחקנה שרלוט, אטלנטה, קליבלנד, טורונטו, ניו אורלינס, דאלאס,  סן אנטוניו, ויוסטון.

בדיקסי ליין תשחקנה אינדיאנה, שיקגו, דטרויט, מילווקי, ממפיס, אוקלהומה-סיטי, מינסוטה, ודנבר.

במערב תשחקנה פורטלנד, לייקרס, קליפרס, סקרמנטו, גולדן סטייט, יוטה, ופיניקס.

לפלייאוף תעלינה 4 קבוצות מכל קונפרנס. משחקי העונה יימשכו כרגיל כשכל קבוצה משחקת יותר משחקים בתוך הקונפרנס שלה עם שמירת משחק בית אחד לפחות עם  משחק חוץ אחד לפחות נגד כל קבוצה בליגה.

מנחם לס

מנהל הופס. הזקן והוותיק מכולם בצוות. מנסה לכתוב יומית - כל זמן שאוכל!
Subscribe
Notify of
40 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
אפלטון
אפלטון
27 בנובמבר 2014 16:22

לא מבין את השטויות האלה של העברת מיקומים.
אבל בלי קשר הדבר הכי נכון לליגה יהיה פשוט להוריד כמה משחקים לשמור על תחרותיות ולהוריד קצת משחקי בק טו בק. זה מה שיהיה בסוף לא יעזור כמה ינסו להילחם בזה.
קיובן פשוט מאוד משועמם לאחרונה אז הוא זורק רעיונות כמו אחרון הטוקבקיסטים

יונתן שגב (D-Rose)
יונתן שגב (D-Rose)
27 בנובמבר 2014 16:27

מסכים עם אפלטון בגדול. לדעתי פשוט צריך ללא קונפרנסים ולשחק בית-חוץ נגד כל קבוצה (58 מש׳). ככה משחקים בכל העולם.

מנחם לס
מנחם לס
27 בנובמבר 2014 16:54

ארה"ב מאמינה שהעולם מתחיל בניו יורק וניגמר בלוס אנג'לס. מה ששאר העולם עןושה לא מזיז לאמריקאים, אבל הם יותר חכמים משאטר העולם: הם משחקים ממילא בית וחוץ נגד כל קבוצה, אבל כשיש יריבויות מסורתיות, ושנאה מסורתית, את קהל ניו יורק הרבה יותר מעניינים 4-5 משחקים בין הניקס והנטס מאשר כל דבר אחר.

רועי ויינברג
Admin
27 בנובמבר 2014 16:29

אם זה לא שבור, אל תתקן את זה

ג'ק השף המשפשף
ג'ק השף המשפשף
27 בנובמבר 2014 16:58

שבור, שבור…

אחד העם
אחד העם
27 בנובמבר 2014 16:58

מסתבר שזה שבור..

בירדמן
בירדמן
27 בנובמבר 2014 16:58

מסכים עם שני המגיבים הראשונים.
לסקיי הוק מדאון טאון: זה שבור ידידי, זה שבור…
הייתי מוסיף גם מפעל גביע כדי שלקבוצות החלשות יהיה עניין, וכך ייתווספו משחקים ל-58 משחקי העונה הרגילה.
והכי חשוב: בסוף השנה 2 יורדות לליגת הפיתוח, ואז נראה את פילדלפיה מעיזה להסריח את כל האזור!

בירדמן
בירדמן
27 בנובמבר 2014 16:59

אם כולם אומרים כנראה שזה נכון.

ג'ק השף המשפשף
ג'ק השף המשפשף
27 בנובמבר 2014 17:01

פחות פסקי זמן ולקצר את הזמן שלהם. רק אמריקאים יכולים לראות כלכך הרבה פרסומות

אפלטון
אפלטון
27 בנובמבר 2014 17:10

זה כי יש להם אחלה פרסומות… אתה אזכרה מחכה למחציות שם לשידורי האולפן ועושה פיפי לפני הפסק זמן כדי שלא תפספס את הפרסומת החדשה של הארדן ודייוויס או אנקל דרו.

אפלטון
אפלטון
27 בנובמבר 2014 17:11
Reply to  אפלטון

אזכרה= אשכרה. פאק יו אוטו ספלר

יפת
יפת
27 בנובמבר 2014 17:50
Reply to  אפלטון

פאק יו אוטו ספלר = אוטו ספלר חביב, אנא הימנע מלתקן אותי כאשר לא נתבקשת לכך, כל טוב, אפלטון.

ג'ק השף המשפשף
ג'ק השף המשפשף
27 בנובמבר 2014 17:38
Reply to  אפלטון

אוקיי אבל עדיין יותר מידי פסקי זמן

Smiley
Smiley
27 בנובמבר 2014 17:11

עזבו ת'שטויות כבר של להעביר אזורים. כולם מדברים על זה כי הפערים בין המערב למזרח מאוד משמעותיים.
אבל ב-NBA זה מחזוריות וכמו שבשנות ה-90 המזרח כביכול היה חזק יותר (בגלל ההוא ששיחק בשיקאגו והיום ראיתי איזה קליפ הזוי של מיילי סיירוס ב-MTV עליו… לא לילדים מתחת לגיל 12) ככה המערב היום חזק יותר משמעותית מהמזרח.
אבל אפילו לחברה המנוסים ב-ESPN אין הסבר וגם לשאר הפרשנים הבכירים. זה פשוט גלגל שמסתובב כמו מחזור חיים.
כמו שהלייקרס היו מצויינים עכשיו הם בביוב או למשל בוסטון שהימרו בזמנו על דאנקן והפסידו, היו שנים לא טובים ואז בטרייד של גארנט החזירו את עצמם לרלוונטיות ועכשיו שוב בבניה.
זה היופי ב-NBA שכל פעם זה משתנה.
השינוי היחיד שאני יכול לחשוב עליו זה חזרה ל-4 קונפרנסים במקום 6. וככה אין בית מטורף כמו הדרום-מערב שיצא חזק בצורה בלתי רגילה.

שינוי בקונפרנסים אומר שינוי בלו"ז משחקים ופעם אחרונה שבדקתי באטלס ניו יורק – לוס אנג'לס זה לא נהריה – ת"א.

ב-NBA משחקים 82 משחקים כי רוצים להרוויח כסף ולכן אני לא רואה בעתיד בעלי קבוצות מוותרים על כמות משחקים (או שזה יקרה שהשחקנים יוותרו על נתח מההכנסות לטובת הבעלים, ואז השחקנים לא ירצו).
כל שנה שחקנים נפצעים והדבר לא מתוכנן. לפעמים יש שחקנים עמידים כמו לברון ולפעמים לא משנה כמה אתה טוב אבל מתגלה כפריך דוגמת דרק רוז.

אפלטון
אפלטון
27 בנובמבר 2014 17:16
Reply to  Smiley

זה יקרה שיתחילו לעשות מחזור או שתיים בסין ואז זה ישתלם כלכלית להוריד משחקים. גם 66 משחקים יהיה מצויין, לא חייבים 58.
אפשר למצוא הרבה פתרונות יצירתיים או שפופ ימשיך לעשות פאדיחות לבעלי הקבוצות שיתמודדו מולו בצד השני של הבר טו בק

Smiley
Smiley
27 בנובמבר 2014 19:24
Reply to  Smiley

מי שמצליח להחזיק מעמד יותר מדקה מגיע לו פרס, אולי אפילו להדליק משואה ביום העצמאות…
הקליפ המדובר:
https://www.youtube.com/watch?v=bbEoRnaOIbs

רועי ויינברג
Admin
27 בנובמבר 2014 22:05
Reply to  Smiley

היה פעם פרק בסאות'פארק שקרטמן, קייל, קני וסטן הוציאו ספר מלא קללות (פרודיה על התפסן בשדה השיפון), והתחיל טרנד של תחרות של כמה זמן אפשר לקרוא את הספר הזה בלי להקיא. בוא נעשה אותו דבר עם הקליפ הזה.

אפלטון
אפלטון
27 בנובמבר 2014 17:13

ג'ק מציע לך לתפוס את השידור של משחק הפוטבול של חג ההודייה- פרסומות גאוניות

ג'ק השף המשפשף
ג'ק השף המשפשף
27 בנובמבר 2014 18:53
Reply to  אפלטון

not into football

מנחם לס
מנחם לס
27 בנובמבר 2014 17:29

נורא מעניין למה כולם מנסים תמיד לתקן את האמריקאים וללמד אותם מה לעשות. למה לא ניטפלים לסינים, לרוסים, להודים, לאיטלקים, לספרדים, לאוסטרלים, לאנגלים?
למה זה תמיד האמריקאים המטומטמים שלא יודעים מהחיים שלהם?

יונתן שגב (D-Rose)
יונתן שגב (D-Rose)
27 בנובמבר 2014 17:39
Reply to  מנחם לס

כי האמריקאים הם המודל שגם ככה הכי קרוב לשלמות, לכן על הסינים רוסים וכו׳ מוותרים מראש.

TheGreatWall
TheGreatWall
27 בנובמבר 2014 17:46
Reply to  מנחם לס

פשוט כי אנחנו הישראלים חשופים יותר לתרבות האמריקנית יותר מאשר כל תרבות אחרת (ומנסים לחקות אותה). אם היינו מודעים לתרבויות אחרות כמו שאנחנו מודעים לתרבות האמריקנית אני בטוח שהיינו ביקורתיים כלפיהן גם.
אם תיתן דוגמה ספציפית למקרה שקוטלים רק את האמריקאים יהיה יותר קל לענות לך

יפת
יפת
27 בנובמבר 2014 17:53
Reply to  מנחם לס

כי כואב לראות איך אומה כל כך מטומטמת היא המעצמה כמעט הכי גדולה בעולם 🙂

עכשיו ברצינות, מנסים לתקן דברים שקשורים אליהם, ומה לעשות שליגת הכדורסל ההודית קצת פחות תפסה בארץ הקודש…

אבן עזרא
אבן עזרא
27 בנובמבר 2014 18:28

את מי מעניין האנ בי אי. פילדלפיה אצל הקאובויז היום. תחזרו באפריל

מומי שאוהב חציל בטחינה
מומי שאוהב חציל בטחינה
27 בנובמבר 2014 19:01

ההצעה של מומי
חלוקה של הליגה למחוזות לפי רמת הצירלידר

בית הפצצות ( יהי פופלרי לחרמנים שאין להם כסף לויאגרה כמו הדוקטור )
לייקרס , מיאמי , דאלאס , סן אנטוניו , בוסטון , יוסטון , שארלוט

בית – אתה חייב לב חזק ( שלא יגמר עם החציל במיונז )
סקרמנטו , גולדן סטייט , אטלנטה , אורלנדו , שיקגו בולס , פיסטונס ,פיניקס סאנס , ושינגטון

בית – לא נעים לא נורא ( בעלי דרישות נמוכות ובעיות ראיה)
ניו יורק ניקס , ניו יורק ברוקלין , ניו אורלינס , פילדליפיה 76 , קליפרס , טורנטו ראפטורס , דנבר ( חסרות הנאגטס ) , OKC

בית – לא הייתי נוגע עם מקל ( בית לחסודי אומות העולם )
יוטה ג'אז , פורטלנד , קליבלנד , מליווקי , ממפיס , אינדיאנה , מיניסוטה

מומי מציע ליגה עם מפגשי אמבטית בוץ במחצית + עולות ויורדות ליגה לאלו שלא שמרו על הגזרה ודפקו אלפוחורס בפגרה ולאלו ששיפרו הופעה אצל הד"ר פלסטי

שמואל
שמואל
27 בנובמבר 2014 20:05

למה בכלל צריך בתים? מיותר לחלוטין.
הייתי מבטל את המזרח ומערב ובונה את הליגה כך שכל קבוצה משחקת פעמיים מול כל קבוצה אחרת – כלומר 58 + הגרלה על ה24 משחקים הנותרים…
בסופו של דבר ה16 הטובים (באמת) עולים לפלייאוף וזהו…

מולי
מולי
27 בנובמבר 2014 20:35
Reply to  שמואל

+1

הוצאת לי את המילים מהפה, עם שיפור אחד:
בפלייאוף מהסיבוב הראשון : מי שמגיע ראשון לארבע נצחונות הוא המנצח, כלומר מכסימום של שבעה משחקים בכל סיבוב.

גיא
גיא
27 בנובמבר 2014 21:31
Reply to  מולי

בין כתביו של רודיארד קיפלינג, זוכה פרס נובל לספרות שכתב את "קים",
ישנו השיר – "If"
If you can keep your head when all about you
Are losing theirs and blaming it on you;
If you can trust yourself when all men doubt you,
But make allowance for their doubting too:
If you can wait and not be tired by waiting,
Or being lied about, don’t deal in lies,
Or being hated, don’t give way to hating,
And yet don’t look too good, nor talk too wise

השיר נכתב ב-1895, אבל אפשר לדמיין שהוא נכתב במיוחד עבור –
לברון/בראיינט/דוראנט/ווסטברוק/רוז (השלם את החסר).

גם במרחק 120 שנה, עדיין העצה טובה.

למנחם ולכל שוכני האתר החוגגים את חג ההודייה,
חג שמח ובתיאבון!

מנחם לס
מנחם לס
27 בנובמבר 2014 21:33
Reply to  שמואל

צריך בתים כדי שיהיה עניין בפלייאוף בגלל קירבה גיאוגרפית. כשמכל בית (מ-4) יעלו 4 לפלייאוף, העניין בפלייאוף בתוך הבתים ירקיע שחקים כי לרוב זה יהיה בין שונאות מושבעות (למשל הניקס, מיאמי, ובוסטון עם שנאה בת 40 שנה לפחות)

שמואל
שמואל
28 בנובמבר 2014 0:02
Reply to  מנחם לס

א. זה לא שווה את העובדה שקבוצות טובות במערב לא מגיעות לפלייאוף לעומת קבוצות פחות טובות במזרח.
ב אני לא דואג למצב היריבויות.. תמיד יהיו יריבים (לכל קבוצה יש כמה) ותמיד יהיה מתח

גיא
גיא
27 בנובמבר 2014 21:32

בין כתביו של רודיארד קיפלינג, זוכה פרס נובל לספרות שכתב את "קים",
ישנו השיר – "If"
If you can keep your head when all about you
Are losing theirs and blaming it on you;
If you can trust yourself when all men doubt you,
But make allowance for their doubting too:
If you can wait and not be tired by waiting,
Or being lied about, don’t deal in lies,
Or being hated, don’t give way to hating,
And yet don’t look too good, nor talk too wise

השיר נכתב ב-1895, אבל אפשר לדמיין שהוא נכתב במיוחד עבור –
לברון/בראיינט/דוראנט/ווסטברוק/רוז (השלם את החסר).

גם במרחק 120 שנה, עדיין העצה טובה.

למנחם ולכל שוכני האתר החוגגים את חג ההודייה,
חג שמח ובתיאבון!

גיא
גיא
27 בנובמבר 2014 21:32
Reply to  גיא

אופס…

רועי ויינברג
Admin
27 בנובמבר 2014 22:07
Reply to  גיא

חג שמח דוק ושות', שיר מעולה של קיפלינג, אחלה סופר. בלי קשר, יצא תרגום חדש של "קים" לפני כמה חודשים, שעשה מולי.

Berch
Berch
27 בנובמבר 2014 22:36

מיסטר לס
דוקטור מיסטר לס
אני(וגם גולשים נוספים רבים) מחזיקים ממך אדם אינטיליגנטי
אולי קצת עתיק… אבל לא שמרני….
אז פליז
אנא ממך
כשאתה מדבר על מריחואנה אנא ממך תבדוק את העובדות
וכמו בהופס תבין את ההיסטוריה
כי חבל… אתה משווה את המריחואנה למה שאי אפשר להשוות…
שאזכיר לך שהאדם הכי מהיר על האדמה (בולט) עישן ומעשן… והיה משיך לעשן אם לא הייתה עם זה בעיה
ושאזכיר שהאדם הכי מהיר במים (פלפס) הכי מפורסם בתמונה שהו מעשן באנג (כלי העישון החביב עלי… בגילי המופלג)…
בקיצור… תרגיע מיסטר דוקטור….
כי הגולשים פה סומכים עליך שאתה יודע מה שאתה אומר
אז תלמד
תחכים
ואז תדבר 🙂

Berch
Berch
27 בנובמבר 2014 22:38

וגם תצליח לחנך בהגינות את הדור הבא…..

צביקה
צביקה
28 בנובמבר 2014 0:31

ההצעה שלך מנחם אכן יותר הגיונית מזו של קיובן.

sdasd
sdasd
28 בנובמבר 2014 0:44

מנחם איזה יריבויות יש היום??!?!?כלום נאדה, היה בקטנה דווקא בין מיאמי לסאן טנוטניו, לפני ששה שנים התעוררה קצת לחיים היריבות בין בוסטון ללייקרס, אם כבר אז מה שגורם ליריבוית הוא הגמר… כל השאר הוא פרי דמיונם של האוהדים, השחקנים לא שמים זין מול מי הם משחקים.

נתן גולד
נתן גולד
28 בנובמבר 2014 1:25
Reply to  sdasd

אבל היריבות אצל האוהדים זה מה שחשוב לדעתי וזה יוצר את כל האווירה המיוחדת…

sdasd
sdasd
28 בנובמבר 2014 2:02

אין ירhבות בין אוהדים, זה מv שאני טוען שהמצאת היריבות הוא משהו דמיוני שלא קיים באמת, אין משהו שאפילו מתקרב לשנאה של אוהדי גלאטסריי לפנרבחצ'ה או אינטר מילאן ועוד אלפי דוגמאות nעולם הכדורגל, שפשוט לא קיימת בתרבות האמריקאית מה שכן יש זה יותר נסיון הוכחה של שחקנים או אנשים וזה מה שכביכול יוצר סוג של אווירה מיוחדת ופיקציה של "יריבות", כמו שלברון ניסה להשיג אליפות ראשונה אז נוצר רושם של יריבות בין מיאמי לדאלאס שפגה אחרי שנה או כביכול בשנתיים האחרונות היה יריבות בין מיאמי לאינדיאנה בדרך של לברון להגן על תארו(היום יהיה משחק של מיאמי אינדיאנה וחוץ מהאנשים פה באתר אף לא ישמע על זה בכלל), אז מה שיוצר אוירה של יריבות זה השחקנים\האנשים המעורבם ופחות יריבות גיאוגרפית כמו שמנחם מנסה לטעון…בוסטון לייקרס היא הדוגמא הכי טובה וכנ"ל יוטה-שיקאגו יצרו יריבויות חזקות יותר מכל מה שאני מכיר בנבא… אולי רק הקינגס והלייקרס בתחילת העשור הייתה סוג של יריבות ספורטיבית ובמקרה גם גיאוגרפית, אבל היא בטח לא ברמות האלה של בוסטון לייקרס…משחק בין ליבפול ומנצ'סטר מי שלא ישחק בהן זה עדין יהיה משחק חם, זה הגדרה לטעמי של יריבות…

Yavor
Yavor
28 בנובמבר 2014 4:50

מסכים עם הבחור שמעליי. יריבויות בין מועדוני כדורסל מקצוענים זה לא משהו שקיים בארה"ב. מנסים להעתיק את זה מפוטבול (שגם שם זה לא הכי חזק), בייסבול (יותר רציני), או כדורסל מכללות (שם זה "על אמת"). זו סתם גחמה שאולי פעם היתה נכונה ומשתמרת מכוח ההתמד – לאף אחד אין כוח לשנות את זה.
אבל כשקורה מצב כמו בשנים האחרונות – זה כבר זועק לשמיים. חוסר הצדק משווע. אם ניקח את המצב היום, מאזן של 55:23 בין האזורים, ונניח שהמזרח ינצח את ארבעת המפגשים הקרובים, עדיין נהיה במצב שהמאזן של קבוצה מזרחית מ-מ-ו-צ-ע-ת, לו היתה משחקת רק נגד המערב, היה 55:27. כלומר 27 נצחונות בעונה!! זה חייב להציק לכל מי שאכפת לו ממשחק הוגן.
ולכל הקופצים וטוענים כי זה "גלגל מסתובב" – אז למה שגם עכשיו אלו שטובות ולמעלה יסבלו, וגם בעתיד אחרות שיהיו טובות ולמעלה גם הן יסבלו? למה לא לפתור את זה גם למי שמופלה לרעה היום, וגם למי שיופלה לרעה בעתיד?